Sådan kommer du igang

Når du bestiller din easyrate

Når du bestiller din easyrate vil du modtage en mail med faktura samt andre dokumenter vedrørende produktet.
Din indtastede mail vil blive brugt til at sende informationer omkring produktet.
 

Sådan kommer du ind på appen

Du vil modtage en mail med en engangskode som du skal bruge første gang du logger ind på appen. Når du er logget ind, får du med det samme mulighed for at lave din egen adgangskode.

Sådan bruger du appen

Det første man møder på appen er "Hjem" siden. Her kan du se data på hvor mange scanninger dine enheder har. Snart kommer der eksporterbart data på hver enkelte link, så I har et større overblik er performance. Derudover kan du se generel data på dine enheder under grafen.

Dine enheder

Denne side bruges til at holde overblik over dine enheder. Derudover kan du skifte dit direkte link, skifte navn på standeren, samt slå dit easylink til, hvis altså du har premium.

Easylink

Med easylink kan du have alle de links du har lyst til samlet et sted. Du har mulighed for at desgine din side til dine behov og visuelle identitet. easylink kan du både bruge på dine enheder eller dine sociale medier.
Du kan konfigurere følgende på easylink-siden i appen
  • Skifte og indsætte links
  • Konfigurere farver på baggrund, knapper, tekst og ikoner
  • Indsætte baggrundbillede
  • Indsætte profilbillede
  • Profiltekst og navn

Sådan får du mest ud af easyrate

Den bedste måde at komme godt fra start med easyrate er at dele et billede eller en kort video på jeres sociale medier. Her forklarer i meget kort, at I har fået easyrate og vil sætte stor pris på, hvis jeres kunder vil anmelde jer på google næste gang de besøger jer. På den måde gør I kunderne oplyst og opmærksomme, som kan være med til at lette trykket fra at skulle opfordre kunden til at ligge en anmeldelse. Der er ingen af os, som har lyst til at virke anmassende eller påtrængende. Men anmeldelser betyder rigtig meget for jeres forretning, og det ved jeres kunder godt. De vil med glæde hjælpe.
Placer jeres enheder strategisk. Dette kan tage tid at finde ud af, men med tiden finder i "the sweet spot" i jeres kunderejse og ved hvornår I skal time anmeldelsen uden at det er til besvær for kunden. Vi anbefaler bl.a. at stille den ved disken. Her kan I spørge kunden om de vil ligge en anmeldelse efter de har betalt og du har sagt "tusind tak for besøget".