Sådan fungerer easyrate appen
Sådan opsætter du dit easylink
Når du bestiller easyrate
Når du gennemfører din bestilling af Easyrate, modtager du en e-mail med din faktura samt relevante dokumenter om produktet. Den e-mailadresse, du angiver ved bestilling, vil blive brugt til at sende vigtige oplysninger om dit produkt.
Adgang til appen
Efter din bestilling får du en e-mail med en engangskode, som du skal bruge ved første login i appen. Når du er logget ind, kan du straks oprette din egen adgangskode for fremtidig adgang.
Sådan bruger du appen
Når du åbner appen, kommer du til Hjem-siden. Her kan du få overblik over dine enheder, se statistik, redigere dine Easylinks, ændre direkte links på dine enheder og tilgå din profil, hvor du kan nulstille din adgangskode og logge ud.

Dine enheder
Denne side bruges til at holde overblik over dine enheder. Derudover kan du skifte dit direkte link, skifte navn på standeren, samt slå dit easylink til, hvis altså du har premium.


Easylink
Med easylink kan du have alle de links du har lyst til samlet et sted. Du har mulighed for at designe din side til dine behov og visuelle identitet. easylink kan du både bruge på dine enheder eller dine sociale medier.
Du kan konfigurere følgende på easylink-siden i appen
- Skifte og indsætte links
- Konfigurere farver på baggrund, knapper, tekst og ikoner
- Indsætte baggrundbillede
- Indsætte profilbillede
- Profiltekst og navn


Sådan får du mest ud af easyrate
Den bedste måde at komme godt fra start med easyrate er at dele et billede eller en kort video på jeres sociale medier. Her forklarer i meget kort, at I har fået easyrate og vil sætte stor pris på, hvis jeres kunder vil anmelde jer på google næste gang de besøger jer. På den måde gør I kunderne oplyst og opmærksomme, som kan være med til at lette trykket fra at skulle opfordre kunden til at ligge en anmeldelse. Der er ingen af os, som har lyst til at virke anmassende eller påtrængende. Men anmeldelser betyder rigtig meget for jeres forretning, og det ved jeres kunder godt. De vil med glæde hjælpe.
Placer jeres enheder strategisk. Dette kan tage tid at finde ud af, men med tiden finder i "the sweet spot" i jeres kunderejse og ved hvornår I skal time anmeldelsen uden at det er til besvær for kunden. Vi anbefaler bl.a. at stille den ved disken. Her kan I spørge kunden om de vil ligge en anmeldelse efter de har betalt og du har sagt "tusind tak for besøget".